söndag 23 juni 2013

mer från yohios blogg

Kirunafestivalen + "BREAK the BORDER" Tour 2013!

God afton.
 
I morgon natt kommer Warcus, Fredrik och Widigs från DESAIHA upp till Sundsvall. De kommer att agera support-musiker på alla spelningar jag har framöver, även på höstturnén "BREAK the BORDER" Tour 2013.
Det ska bli jätteskönt att repa allihopa igen. Fram tills nu har vi mest repat på olika håll, men det är förstås mest effektivt att repa tillsammans. Vi tränar, övar och repar nu hårt för att ni ska få den bästa upplevelsen någonsin gällande livespelningar.
De är här hela veckan och vi kommer att repa varje dag fram tills vi åker till Kiruna på fredag kväll. Jag spelar nämligen på Kirunafestivalen på lördag, så alla nordbor, get there! Det blir den första riktiga spelningen på länge, och på något sätt en start på hela turnén känns det som, även om själva "riktiga" turnén börjar i september. 
 
Jag hoppas verkligen att jag ser er i höst! Vi ser så oerhört mycket fram emot turnén, och vi kommer att ha väldigt roligt, både i turnébussen och på scen - det är jag helt övertygad om. 
 
Nu ska jag kolla på en Harry Potter-film och sedan sova. I morgon väntar jobb i olika former. 
 
God natt på er.
Mvh sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar